14.10.2009


Oktober er måneden for markeringen av brystkreft. Tenk det, 1 av 10 kvinner opplever brystkreft. Det er ganske mange, det. Helt fra man er ganske så liten, ligger det bare utspekulerte celler som venter på å bli utvikla. Kreftceller er hvertfall noe man ikke ønsker.

Så vær flinke alle sammen, støtt opp om brystkreftforeningen. :) Det har jeg gjort også, sendte en sms, som kostet 30 kr. Som takk fikk jeg et bakgrunnsbilde til mobilen med den rosa sløyfa.

Om bare alle bidro med 30 kr, vil de jo komme langt her i verden :)


Ukens blogge-oppgave er å leke seg litt med bilder inne på Flickr.


.. og det var det jeg rakk for nå. Har så utrolig tregt nett i leiligheten, tok evigheter for å laste opp de to bildene.
Nå kaller skolearbeidet! Man må virkelig jobbe for å bli sykepleier. Det er et tøft studie, som jeg iblant angrer på at jeg valgte, i og med at jeg er litt (les: ganske) skolelei. Non-stop siden barneskolen nå.
Men om jeg hadde tatt meg et friår for å jobbe, ville jeg mest sannsynlig aldri blitt motivert for skolen igjen.
Så jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli en super sykepleier!
Skal også sende en mail til skolen, skal søke om å få ta sykehjemspraksisen min på et sykehjem på vestlandet, der familien min bor :)

2 kommentarer:

  1. Hei Karoline.
    Stå på med skolearbeidet! Synes du er kjempetøff som har begynt på den utdannelsen.
    Dette klarer du!!
    Hilsen Gro

    SvarSlett