28.10.2009

Uke 4 i kurset

Vi er nå inne i uke 4 i kurset, og denne gangen skal vi leke oss litt på youtube =) Det synes jeg er veldig artig!

Har brukt youtube mye før, så søkingen er ikke noen vanskelig sak.
Har derimot opprettet en egen profil, også lagt ut en film, som dere skal få se :)

Dette er fra 24.oktober '09. Espen André, hans to kompiser og jeg var en weekend i Bergen. Dette klippet er fra Dansegallaen vi var på, med Lasse Stefanz og Anne Nørdsti. Og jeg som ikke liker danseband-musikk og swing engang, hadde det knallkjekt! Det er noe av det beste jeg har vært med på, det kan nesten måle seg med Halleluja-konserten i Kulås i sommer. NESTEN.
Dette er i alle fall fra da Olle ba kjæresten min om å komme opp på scenen og synge sammen med han. "Skattlösa bergen". Jeg er utrolig stolt av gutten min, og jeg må bare beklage for et dårlig mobilopptak :-)


1 kommentar:

  1. Så flott at du har tatt initiativ til å legge ut egen video på Youtube!

    SvarSlett